Sinds enkele jaren bouwen we LEA®N. Dat wil zeggen dat we alle overbodige ballast uit het proces hebben gehaald, de verantwoordelijkheden zo laag mogelijk in de organisatie leggen en alles in het teken stellen van klantwaarde. Leren staat hierbij centraal. Iedereen maakt fouten, juist door ze snel te onderkennen kun je ervan leren en het de volgende keer samen beter doen. De klantwaarde staat altijd centraal en dat levert iedereen een hele boel op.
Voor Mertens houdt LEA®N in dat we niet harder maar iedere keer weer slimmer werken. Het verkorten van doorlooptijden is een methode om iedere keer weer slimmer te kunnen werken. We willen uiteindelijk alleen maar bezig zijn met het werk waar we plezier aan hebben en waarvoor we zijn opgeleid.
De bijgevoegde foto’s zijn gemaakt in de LEA®N keet op de bouwplaats. Hier wordt elke morgen een daily stand gehouden om te kijken waar we staan en wat er moet gebeuren. Op deze manier kunnen we het project Koning Willem II College goed monitoren!